Názor k článku Omyly při reklamacích: Účtenka je nutnost či reklamace jen v místě nákupu od Zrzka - Nevím,jak v kterém obchodě to chodí,ale ráda bych...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 2. 2019 13:03

    Zrzka (neregistrovaný)

    Nevím,jak v kterém obchodě to chodí,ale ráda bych se podělila o svůj zážitek.
    V UH.Hradišti jsem zakoupila před vánoci proš.bundu dárek pro dceru.Velikostně jsme stejné.Jenže po vánocích se ukázalo že bunda nesedí -má větší plíce.Samo účtenku již nemám.Reklamace nejde jelikož bundy jsou prodané tedy,chci mluvit s majitelem či vedoucí.Nikdo není mi z perzonálu/pro­davaček/ochot­ný zavolat jak vedoucí či majitele.Nechávám zde kontakt na sebe. Pro případ dobré vůle!Přídte zítra mezi 17-18h chodí pro tržbu.Beru si přerušení v práci.V17,15h je mi zděleno paní majitelka tu již byla.A pokud nemám účtenku nechce se semnou bavit!
    Dávám si účtenky na ÚČTENKOVKU,takže sem vyhledala data a přišla do obchodu již po třetí.To již se semnou nechtěla bavit ani /kredenc/.Bundu mám a nevím co s ní.Tak moje zkušenosti s obchodem Na Prostřední ulici 135. Zuzana

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).