Muzete napsat nazev sve firmy at vime kam nechodit? Obchodnik, ktery neumi vyridit reklamaci a misto toho vyhrozuje zakaznikum fackovanim nema na trhu co delat.
Znovu zopakuji !!!! Nikdo se nebude chovat drze !!!! Zákazník, který se neumí chovat nepatří k nám. Máme tak specifické zboží, že k nám chodí zákazníci v předklonu........
Je dobré, že přichází doba, kdy zákazník není pan buch. A dle vývoje v zahraničí sprostý zákazník nemá co dělat v obchodě. Sprostý zákazník, to je jako ožrala , co neví jak se chovat. Je dobré, že patolízalství k zákazníkovi už také končí v naších končinách....
Příklad drzosti zákazníka. : Poslal drze reklamaci nám zpět na dobírku. Naše reakce: Nikdo to drzému zákazníkovi nepřevzal a vrátila se mu zpět. To bylo rozčarování....................
Pavle, z vasich x prispevku k 1 komentari usuzuji, ze zadnou firmu nemate a v tom lepsim pripade pracujete nekde v Amazonu ve skladu, v tom horsim fetujete nekde aceton. Hodne stesti v zivote.