Pan Zelený je především mimo !!!
"„Reklamaci můžete uplatnit na kterékoli pobočce nebo v sídle prodejce,"
Reklamaci a její vyřízení určuje Reklamační řád !!!!!!
Jestliže mám určené reklamační oddělení a k tomu určené ho pracovníka tak to bude zákazník RESPEKTOVAT !!!!! Na záchodě nebo jinde mu opravdu reklamaci nevyřídím !!!! Zelený se může postavit i na hlavu !!!! To jsou zase kydy.............
Nechcete se pochlubil svojí firmou? Myslím, že by to mnozí ocenili, aby se vám mohli včas vyhnout. (Jinak zákon o ochraně spotřebitele platí i pro vás, doporučím vaší ctěné pozornosti zejm. § 19. S reklamačním řádem, který je s tímto v rozporu, doporučuji pak naložit vhodným způsobem, např. použít k vytření spodní části zad...)
V zákoně o ochraně spotřebitele nikde nečtu, že zákazník může vyřídit reklamaci kdekoli. Máme sklad která je provozovnou, a prodejnu. NIKDO nás nedonutí vyřizovat reklamaci ve skladě. Zákazník musí přijít na prodejnu, jít do kanceláře která je určená k vyřizování reklamace, které vyřizuje konkrétní člověk.
Ty svoje moudra si strčté do .............
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
(2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
(4) Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k informacím podle § 13 písemnou formou poskytnout zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.
kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné - JINDE NE
Kdyz uz citujete, doporucuji nevytrhavat veci z kontextu. “v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.”
Kdyz vam zakaznik prinese reklamaci na prodejnu v Olomouci, nemuzete ho posilat do Prahy. Kdyz vam zakaznik prinese reklamaci na adresu kterou mate jako sidlo, jste povinen ji prijmout bez ohledu na to jestli v sidle mate jenom sekretarku nebo 100lidi. Zakon vam v tomhle jasne urcuje ze tam mate mit cloveka vyrizujiciho reklamace. Prosim jeste jednou jako kolega o nazev vasi firmy, rad se ji budu vyhybat.