Názor k článku Gabriel Kalapoš: Tvrdit, že zákazníci online platby nechtějí, je od e-shopů alibistické od Taňule - Přesně tak, není strop ! Já ale vidím...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2011 14:11

    Taňule (neregistrovaný)
    Přesně tak, není strop ! Já ale vidím problém i v poplatcích, respektive v nejistotě ohledně jejich výše - prostě nejen, že se mi nabídnutý poplatek % od společnosti s platební bránou zdál dost vysoký, ale hlavně mne šokovalo to, že jej budou stále přezkoumávat a upravovat podle skutečných objemů transakcí... Takže děkuji, v žádném případě nechci. Holt mí zákazníci možnost platit kartou mít nebudou. Přeci nebudu něco do e-shopu zavádět, abych po pár hubenějších měsících (kdy třeba není zrovna sezóna na mé zboží) zaplakala a prostě nikdy nevěděla (z dlouhodobého hlediska), s čím můžu počítat a jak podle toho nastavovat ceny... To se mi opravdu nelíbí a nestojí mi to za to.

    Navíc já jsem asi docela unikát, protože u mne tvoří poměr objednávek s platbou bankovním převodem cca 80-90 %. Asi působím věrohodně, nebo mám specifický okruh zákazníků... :-)

    Krásný den !
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).