Názor k článku Originální popisky zboží zvedají prodej až o třetinu. Pohrajte si s texty od * - Přesně tak. Dnes zákazník horkotěžko shání nějakou informaci,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 11. 2015 16:08

    * (neregistrovaný)

    Přesně tak. Dnes zákazník horkotěžko shání nějakou informaci, popisky prodejců neúplné, v skutečném krámě neví už vůbec nic (v lepším případě to přiznají, v horším vám vypráví nesmysly). Proč? Protože heureka a spol, i když máte skvělé popisky, zákazník si je přečte, a nakoupí kde je nejlevněji, nebo mají lepší dodací podmínky, reklamace a pod. Popisky neznamenají vůbec zádnou výhodu.

    Co je na webu výhodou je jedině přehlednost a snadnost vyhledávání.

    Popisky by měli dělat dovozci značek, tam to jedině může fungovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).