Nijak, to nejde. To je předem ztracený boj.
Teoreticky by šel nějaký obchodní slogan, typu "Bierhanzlova mast, na lysinu past!" chránit podle autorského práva, nebo jako obchodní značka, průmyslový vzor. To se ale vztahuje spíše na výrobce, nežli prodejce.
Já to chápu tak, že podstata u obchodníků je v tom, kdo si dá práci zjistit technické parametry, obrázky, schémata. Jenže to vychází z údajů výrobce, to není z hlediska obchodníka jak chránit.
Ono pindy o heboučnosti polštářů nikoho nezajímají, bo jim dávno nikdo nevěří. Co lidi zajímá je složení, gramáž, průtažnost látky atd.
Dnes už se to dostalo do absurdit. Jsem například nedávno kupoval a zapojoval varnou desku. Nikde v popisu u prodejce, a ani v manuálu výrobce, nebylo že jedno z zapojení je 2f, a ne 3f, jak bylo donedávna nejběžnější. Až jedna zmínka v textu v anglickojazyčném webu.... To co i výrobce dodává za technickou dokumentaci je... no, dva elektrikáři do toho koukali, a nepochopili. Zmatečné schéma proti elekrtikářským konvencím. Podle normálních konvencí, jak to měli nakreslené, by se to zkratovalo.
No a ono chtít po prodejci, aby to zjišťoval, to je moc moc práce. Navíc s nejistým výsledkem, něco napíše špatně, a škoda třeba za 15.000 Kč. Tak dnes popisky radši každý píše co nejstručnější. A proto také tvrdím, že by to měl psát dovozce, nebo výrobce, a prodejci by se na něj měli jen odkazovat.