Názory k článku Osobní odběr zboží z internetu: I bez kamenné prodejny

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2012 8:16

    bobina (neregistrovaný)

    Všechno, co píšete, je svatá pravda, ale:
    - odběr např. na pointu zvyšuje náklady eshopu - eshop tam musí své zboží poslat a zaplatit pointu skladné, obojí by mu zákazník rozhodně zaplatit nechtěl, protože je to obvykle dražší, než dobírka sama
    - platba kartou je eshopu připsána ihned jen virtuálně, ve skutečnosti až za 30 dnů, to také zvyšuje byť jen momentální náklady eshopu
    - to byly jen dva příklady toho, jak se musí všechny tyhle náklady promítnout do ceny zboží, aby vydělal nejen zákazník, ale také prodejce, neboť podniká se za účelem zisku...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).