Na to je jednoduché odpovědět.
1) máte 100 objednávek denně, které stíháte řešit jen tak tak ... do toho vám napíše 1 zákazník a chce řešit 50,-, které ušetří na poštovném, protože teď má zrovna čas to řešit. Budete to jako obchodník řešit? Dáte pokyn zaměstnanci ať si vypisuje nesmyslné emaily s člověkem, kterému se nedá říkat věrný zákazník, protože věrný zákazník nehledá levnější nákup, ale spolehlivý nákup?
2) pošta nemá vychytaný systém odesílání doporučených dopisů. musí se jim skládat nesmyslná kauce apod. svozy neexistují, pouze v případě extrémního objemu (ne 1 dopis). Opět. Budete platit zaměstnance, který poběží na poštu z dopisem? Budete to extra řešit se zákazníkem kvůli jeho učetřeným 50,- Kč???
Logicky se zamyslete a odpovězte si sám ...