... v poštovní budově lítají balíky (krabice) přes celou místnost (5 m daleko), na zem a ostatní balíky. Před očima vedoucího, sám jsem to viděl na vlastní oči. Nyní jsem dostal zásilku, v krabici byla díra 15x15 cm, do povrchu krabice byly vrypy, několik linií ... samozřejmě jsem zásilku odmítl z důvodu poškození převzít. Doručovatel mi nechtěl vypsat potvrzení o poškození, dokud jsem nezavolal svědka. Stejně odjel a nedal mi kopii, navíc mi po chvilce přišla e-mailem zpráva, že jsem nebyl zastihnut. Po stížnosti na poště jsem si myslel, že to bylo napraveno, ovšem potvrzení mi zase opomněly vydat. Musel jsem tam ještě další den a bránili se zuby nehty, ale donutil jsem je to napsat. Ještě ten den mi zase přišel e-mail, že jsem si nevyzvednul zásilku. Totéž na sledování balíků, ale i s infem, že chystají balík u dodací adresy (Příbram - CZC.cz). Dále řeším dopis, který s pro jistotu s oběma názvy firmy (starší a nový) mi přišel z Příbrami zpět, prý nedoručitelné - firma se přejmenovala. Nedávno jsem řešil stížnost, poštovní doručovatel se ani nenamáhal zazvonit a vhodil přímo oznámení o nezastižení adresáta do schránky, sledoval jsem to za oknem s ještě jednou osobou. Předtím minimálně 5x vhozeno oznámení o nezastižení, zazvonění a rychlý "úprk" vozidlem. Ještě před těmito incidenty se mi běžně stávalo, že mi přicházeli balíky evidentně rozbalené a prolezlé ... Ostatní doručovatelské firmy na tom nejsou lépe, DPD a PLL vozí díky malým autům a postupně (přehrabování balíků) zásilky tak, že ty nejmenší a nejkřehčí končí vespod pod velkými a těžkými. Házení s balíky běžné ...