Já s Vámi souhlasím, ale pojem "věrný zákazník" ve Vašem příspěvku vyznívá jako "nechámsisrátnahlavu zákazník." Ta věrnost, když už to tak nazýváte, by měla být nějak oboustranně zakotvena. Takže pokud by se Vám takto ozval zákazník, který u Vás měl už 10 objednávek, tak ho přestanete považovat za věrného? Chápu, že se nevyplatí péče o někoho, kdo si objednal poprvé za 100,- Kč nějakou ptákovinu, ale pokud si někdo objednal za 15 000, tak by naopak měla být vstřícnost z Vaší strany samozřejmostí i bez nějakého dlouhého mailování. Kromě toho, existuje i pár podnikatelů, kteří určitý ústupek nebo vstřícnost (která je něco stojí) berou jako svou osobní reklamu. Člověk, kterému vyhoví i v drobnosti se s velkou pravděpodobností stane právě tím věrným zákazníkem.