Názor k článku Osobní odběr zboží z internetu je čím dál populárnější. Čtěte proč od croco - Já s Vámi souhlasím, ale pojem "věrný zákazník"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 9. 2012 15:46

    croco (neregistrovaný)

    Já s Vámi souhlasím, ale pojem "věrný zákazník" ve Vašem příspěvku vyznívá jako "nechámsisrát­nahlavu zákazník." Ta věrnost, když už to tak nazýváte, by měla být nějak oboustranně zakotvena. Takže pokud by se Vám takto ozval zákazník, který u Vás měl už 10 objednávek, tak ho přestanete považovat za věrného? Chápu, že se nevyplatí péče o někoho, kdo si objednal poprvé za 100,- Kč nějakou ptákovinu, ale pokud si někdo objednal za 15 000, tak by naopak měla být vstřícnost z Vaší strany samozřejmostí i bez nějakého dlouhého mailování. Kromě toho, existuje i pár podnikatelů, kteří určitý ústupek nebo vstřícnost (která je něco stojí) berou jako svou osobní reklamu. Člověk, kterému vyhoví i v drobnosti se s velkou pravděpodobností stane právě tím věrným zákazníkem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).