Můj názor obchodníka je jednoznačný - za osobní odběr příplatek. Problém je v tom, že spousta zákazníků je schopna si přes internet objednat píš´talku za 20Kč a poté si ji chce vyzvednout zdarma. A není jich málo - vlastní zkušenost. Ona agenda s elektronickým vyřízením objednávky také něco stojí a pokud si pro objednávku zákazník přijde ještě osobně, tak se vše velmi prodraží. Internetový obchod je specifický také tím, že marže jsou mnohem nižší, než jinde a narozdíl od kamenných obchodů jsou zde velké náklady na reklamu. Celkové náklady na vyřízení jedné objednávky se v lepších případech pohybují kolem stokoruny, v horších i dvě, tři stovky. Můj názor je tedy, věnovat se jedné věci pořádně - buď internetový obchod, nebo kamenný. Každý chce svoje, každý je třeba dělat s jinou strategií, jinak zákazníci nebudou spokojeni.