Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od netrunner - Vrácené zásilky jsou problém u všech dopravců. Dá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2014 10:20

    netrunner (neregistrovaný)

    Vrácené zásilky jsou problém u všech dopravců. Dá se jim velmi dobře předcházet informováním zákazníků, že jejich zásilka pořád leží na poště/depu. Jako příjemce si vybavuji, že se mi třeba u PPL několikrát stalo, že v avizovaný den nikdo nedojel a když jsem se potom sám po zásilce sháněl, našla se na depu a musel jsem si pro ni jet (a to bylo v Brně a bydlel jsem kousek od depa). A když se člověk začne proti takovému jednání ohrazovat, prostě utnou komunikaci. Naopak s poštou to bylo vždy jednoduché. Když doručovatel nedojel a rovnou hodil lístek, člověk mohl zavolat rovnou vedoucímu doručovací pošty. Další zásilku doručovatel ochotně donesl až před dveře ve třetím patře. Funguje to tak i obráceně, pokud máte problém s doručováním k zákazníkům, zdrbejte svého obchoďáka, on už to umí poslat dál. Pošta umí po svých zaměstnancích dobře dupat.
    A co se týče výběru přepravce, tak pošta má oproti ostatním jednu obrovskou výhodu. Jdou u ní posílat poměrně velkorysé "dopisy", zatímco jiní přepravci mají všechno defacto jako balík. Vsadil bych se, že uvedení obchodníci (košile, trenky) toho využívají. On je zásadní rozdíl posílat zboží za cenu cca 40 a 80 Kč. Já díky tomu můžu svým zákazníkům nabídnout dopravu za 50 Kč vč. DPH a průměrně na tom ještě zhruba dvě koruny vydělám.
    Jo a zkuste něco posílat na soukromou adresu (tedy přítomnost lidí doma cca 6-7 a pak až po 17. hodině) po vesnicích přes libovolného dopravce, který má třeba jedno depo v kraji. Hodně štěstí s řešením telefonátů, že jako 30 km si pro ten balík jako fakt nepojedou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).