Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od Brko - Souhlasím s váma. Vratky z České pošty jsou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2014 12:51

    Brko (neregistrovaný)

    Souhlasím s váma. Vratky z České pošty jsou jednoznačně největší. Argument o informování zákazníka je zcestný. Zasíláme 2x SMS a 2x email o odeslání (jednou my a jednou pošta). Podstatný rozdíl je totiž v tom, že zatímco všechny kurýrní služby platí své lidi od balíku, pošta je platí hodinově. Zájmy kurýra jsou poté značně rozdílné. Pošta se kolikrát ani nepokusí o doručení a pošlou SMS, že je balík na poště. U PPL a Intime se mi toto nestává a balíky doručují skoro všechny. Minimum se vrátí.
    Myslím si ale, že to trochu souvisí i s osobním vyzvedáváním, protože vratky z Uloženky a Zásilkovny jsou s poštou srovnatelné. Prostě zákazník si něco objedná, někde to leží a člověku se pro to nechce, nebo si nákup rozmyslel. Kurýrní přepravci se snaží doručovat aktivně (telefonují) a v podstatě zákazníka dostávají do situace, kdy je mu blbé odmítnout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).