Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od michal - já mám dobrou zkušenost s DPD, skoro nic...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2014 13:26

    michal (neregistrovaný)

    já mám dobrou zkušenost s DPD, skoro nic se mi nevrací - pouze pokud příjemce není opravdu k zastižení, nekomunikuje nebo balík nechce převzít. Jediný problém je, když se něco rozbije. Zatím se mi nepodařilo nikdy nic vyreklamovat, vždy to byla naše chyba, že je to nedostatečně zabalené, ale je to tak 1 balík ze 100, který má nějaký problém a to ještě většinou v zahraničí, kde s tím zachází jak s hnojem. V zahraničí mají také občas problémy s časem doručení ( zejména vzdálenější místa v Evropě ). Německo, Polsko, Slovensko atp. zvládají dle časového plánu a cena je docela OK. S Českou poštou se mi vrací balíků mnohem více a někdy zcela bez důvodu, protože na něj klient čeká.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).