Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od netrunner - Aha, takže u vás končí obchod odesláním balíku....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2014 15:23

    netrunner (neregistrovaný)

    Aha, takže u vás končí obchod odesláním balíku. To se pak nesmíte divit, že se vám zásilky vrací. Já jakmile vidím, že je zásilka delší dobu nevyzvednutá, volám přímo zákazníkovi (e-mail pouze v případě, že nemám telefon/nedovolám se). Reakce jsou v podstatě dvojího typu. Většinou je to poděkování, protože na to člověk zapomněl, nevěděl o tom, nedostal oznámení (to neznamená, že ho pošta nehodila, prostě ho mohl vyzvednout někdo jiný a omylem zahodit, připletlo se do letáků apod.). Druhý typ je v podstatně poslání dopr..., že on si nic neobjednal, platit nebude, nikam nepude - to jsou hovada, co si nákup rozmyslí a ještě se snaží hodit na prodejce podvod. Mám zkušenost, že si i takový člověk prodloužil úložní dobu. Abych byl přesný, tak doslova párkrát se mi stalo, že se mi zákazník omluvil, že on si nic neobjednal, že to muselo dítě a jak to řešit.
    A to, že se větší procento vrací z pošty, má jednoduchý důvod. Jiné dopravce si zpravidla zvolí ten, kdo má o zásilku jasný zájem, ví, že v danou dobu bude v místě vyzvednutí a hned si ji vezme. Poštu volí často ti, co nemají možnost v pracovní době zásilku vyzvednout nebo jim až tak nejde o okamžité dodání (tedy vyšší pravděpodobnost, že si to rozmyslí).
    PS: Odkud máte informaci, že jsou řidiči jiných dopravců placeni od balíku? To zní jako strašná blbost - to se jako vesnice s pár kusama zásilek za den jezdí za trest? Schválně se jich zeptám, jezdí jich ke mě dost :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).