Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od T... - Pokud e-shop přesvědčí velkou část zákazníků k využívání...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2014 0:24

    T... (neregistrovaný)

    Pokud e-shop přesvědčí velkou část zákazníků k využívání těchto služeb, může výrazně ušetřit: všechny zásilky dodá najednou úložně, která už bez dalších nákladů sama zajistí rozvoz na svoje další pobočky.

    Na tohle jste přišli prosím jak? Samozřejmě že u Uloženky a Zásilkovny platíte každou Zásilku, takže ta úspora je kde? Ušetříte jedině v případě že máte poštovné zdarma a zákazník si místo dopravce vybere právě osobní odběr. Pak zákazníkovi "dotujete" dopravu cca 40-55 Kč na rozdíl od vyšších sazeb u pošty/kurýrů.

    Na poštu to taky snad dodáváte najednou, ne?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).