Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od T... - No vidíte, mě pošťák u balíků do ruky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2014 0:33

    T... (neregistrovaný)

    No vidíte, mě pošťák u balíků do ruky běžně volá, při odpoledním doručování klidně volá než vyjede z depa a pak ještě při doručení znovu. Někteří řidiči klidně přijedou i podruhé ten den když mě v obvyklý dopolední čas někdy nezastihnou. A to těch balíků nemám zase tolik.
    Zato kurýři od PPL a dalších často dělají to, že zavolají "jsem u baráku pojďte si pro balík" a pak se velice diví, že člověk tam nesedí celej den na zadku. Ti slušnější aspoň dají rozhraní. Rozhodně u nic není nějaká větší snaha než u pošty ten balík doručit, prostě "přijeďte si na depo" jak už tu někdo psal. Není to o společnostech, je to o konkrétních lidech. Taky poznatek, lépe dopravci obecně fungují ve větších městech, víc se tam po nich dupe.
    A pošta (balíková) je placena i podle balíků, ne jen hodinově, to jen tak na okraj.
    Vratky jsou problém spíše neukázněných zákazníků než dopravců, někde jsou problémy s tím, že se nedostane lístek od pošty do schránky, ale to stačí udělat trochu vítr na příslušné poště a doručovatelé si pak dají pozor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).