Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od T... - Napsal jste to perfektně i za mě, díky....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2014 0:39

    T... (neregistrovaný)

    Napsal jste to perfektně i za mě, díky. Nemám těch zásilek desetitisíce, ale jen tisíce zatím, ale zkušenosti prakticky stejné. Navíc pro věci, které lze zaslat v bublinkové obálce apod. a nejsou velké/těžké, neexistuje levnější varianta než Česká Pošta (pomineme-li osobní odběr na Uložence). Proto mě taky obchoďák od pošty pořád drbe, že mám málo balíků do ruky, že mi zdvihne cenu - no jo, ale je rozdíl posílat to za 40 nebo za 80, že jo (+ případná dobírka, ale ta je stejná u obou). Navíc je tam pak benefit pro zákazníka - akční poštovné za 50 Kč a není ztrátové.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).