Vlákno názorů k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru od T... - Pokud e-shop přesvědčí velkou část zákazníků k využívání...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2014 0:24

    T... (neregistrovaný)

    Pokud e-shop přesvědčí velkou část zákazníků k využívání těchto služeb, může výrazně ušetřit: všechny zásilky dodá najednou úložně, která už bez dalších nákladů sama zajistí rozvoz na svoje další pobočky.

    Na tohle jste přišli prosím jak? Samozřejmě že u Uloženky a Zásilkovny platíte každou Zásilku, takže ta úspora je kde? Ušetříte jedině v případě že máte poštovné zdarma a zákazník si místo dopravce vybere právě osobní odběr. Pak zákazníkovi "dotujete" dopravu cca 40-55 Kč na rozdíl od vyšších sazeb u pošty/kurýrů.

    Na poštu to taky snad dodáváte najednou, ne?

  • 25. 8. 2014 18:25

    Zdeněk Fekar

    T.,
    myslím sice, že je to jasné, ale považoval jsem za nutné zdůraznit, že když máte třeba třicet zásilek, doručíte je do úložny najednou. Třeba je tam hodíte vlastním autem, přinesete je pěšky, nebo si objednáte jednu dopravu,. Prostě neplatíte za dodání na úložnu za každou jednu. Je to srozumitelné?
    Že úložně pak platíte za každou, to jasné je i z tabulky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).