například obchod Alza nejenže má Facebookový profil, ale také aktivně odpovídá uživatelům...možná chtěl autor poukázat na to, že obchodu nelze poslat soukromou zprávu...ale obecný dotaz na zboží je přesně ten dotaz, který by se měl psát na zeď, aby si informaci mohlo přečíst co nejvíce lidí.
Osobně jsem s Alzou již prostřednictvím Facebooku komunikoval a vždy to bylo ku mé spokojenosti.
Dále v článku uvádí způsob hodnocení dle kvality odpovědi, ale již nikde neukazují, jak si která značna v tomto porovnání stála. Výsledný žebříček je tedy z poloviny lživý (protože například s alzou komunikovat lze) a z druhé poloviny nijak nepodložený....Ve výsledku se tedy vlastně díváme jen na žebříček toho. Jak se která značka autorovi článku líbí, nebo hůř. Jak autorovi kdo zaplatil za umístění v tomto žebříčku...
To je v součtu článek, který by s trochou rozumu nepublikovali ani v oběžníku základní školy.
Pro mě jako čtenáře velké zklamání.