Názor k článku Otestovali jsme zákaznický servis firem na Facebooku. A výsledky? Nic moc od David Lorincz - Dobry den, mrzi me, ze se vam clanek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 12. 2016 15:29

    David Lorincz (neregistrovaný)

    Dobry den, mrzi me, ze se vam clanek nelibi. V ramci tohoto testu jsem opravdu testoval jen moznost poslat soukromou zpravu a proto nektere spolecnosti ziskali spatne ohodnoceni. Testovat, nebo porovnavat zakaznickou podporu na firemni strance Facebooku by bylo nemozne.

    Pokud se bavime o Alze, tak zrovna zde je to s podporou obecne nejhorsi i na jejich strance. Na komentare casto nereaguji a na jejich webu nenajdete ani email, ani telefon. Jen si to zkuste. Kdyz jsem nedavno resil objednavku, tak sem cislo na zakaznickou linku musel vzhledat pres Google.

    Kvalitu odpovedi jsme samozrejme resili a mame uchovanou, stejne jako jednotlive dotazy. Celou tabulku muzete najit zde: https://goo.gl/p2cgKl

    Preji vam hezke svatky.

    David Lorincz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).