zajimave... takze different.cz hodnoti svou konkurenci z pohledu uzivatelu... trochu spatny PR clanek. Pokud maji problemy v DE, budou patrne i v CR, o tom zadna. Na druhou stranu spousta Nemcu nakupuje obleceni budto na Amazonu nebo v lokalnim butiku, dle konkretnich potreb. Ze nekdo neco nedoruci se stane, ze mate pravo odstoupit od smlouvy nebo napsat negativni recenzi je taky fakt.
No jo no. Když vás někdo osloví, zda byste se mohl vyjádřit k nějakému tématu, tak to uděláte. A pak chápu, že když jde o konkurenci, tak to hned působí žlučovitěji.
Ale já to fakt žlučovitě neberu, to vám vyznělo špatně. My se opravdu konkurence nebojíme a jediné, co nás na tom mrzí je, že to prostě háže hodně blbé světlo na online fashion e-commerce jako celek.
Třeba ZOOT je také naše konkurence, ale jsou inspirací a učí nám právě svou spolehlivostí nakupovat české zákazníky módu online. A teď mě mrzí, že sem vlítne obrfirma, která celou tuhle snahu prostě kazí. A hodně kazí. Protože nás se zase fakt lidi ptají na infolince, zda to fakt máme skladem a zda to fakt dojde a jak je to u nás s vracením peněz.
Mějte se hezky a omlouvám se, pokud to vyznělo blbě. Milan z www.different.cz
Úplně vás chápu. A popravdě bylo těžké psát o konkurenci. A, jak jsem psal výše, mrzí mě fakt jen to, že to háže blbé světlo na nakupování módy online v česku. Český zákazník je strašpytel a pořád má strach, že by ho někdo mohl okrást. A díky takovým zkušenostem se pak bojí i u nás a dalších prodejců módy.
Ona sama móda je složitá kvůli vratkám, reklamacím a výměnám. A tak fakt tenhle proces musí fungovat, jinak to zákazníci těžko nesou, hned ocení v recenzích a bohužel hodí do jednoho pytle s dalšími e-shopy.
Mějte se fajn a já to příště písnu lépe, slubuji ;) Milan z www.different.cz
"Já pořád věřím, že rozumný český zákazník, stejně jako se už začíná konečně dívat na zadní stranu salámu na jeho složení, tak se začne hrdě dívat i na historii a příběh prodejce, od kterého nakupuje. "
No zvlášť u oblečení, které velmi pravděpodobně nakupujete jako drtivá většina prodejců někde v Asii, to zní opravdu směšně. Mám být potěšen, že mi čínské zboží dodá firma sídlící v Plzni? Jo kdybyste to tady vyráběli (šili), pak by mě český příběh značky možná zaujal, ale u přeprodeje z Asie? Hahaha :-)
To si všichni samozřejmě uvědomujeme. Jenže to by zase 95% lidí nadávalo, že je to drahé. Společnost se musí celkově zamyslet, zda ta produkce zbytečného asijského oblečení za pár šupů je nutná. jestli není lepší si koupit jedno hezké dražší triko, které si budu šetřit, než 6 levných trik, které po měsíci hodím do popelnice.
A popravdě my prodáváme spíše dražší značky, které už velkou část výroby přesouvají zase do Evropy. Do Rumunska, Bulharska, boty do Portugalska atd.
Navíc teď v www.different.cz zrovna pracujeme i na vlastní značce, která bude "Made in Czech republic", takže se nad tím trošku zamýšlíme. Fakt ;) Ale není to lehké a nebude to nejlevnější.
A k tomu potěšení. Já to mám tak, že jsem potěšen, že svým nákupem podpořím někoho z Česka. A on si pak koupí zase něco u mě. Přijde mi, že tak můžeme přispět k tomu, že společně tuhle zemi uděláme trošku hezčí. Třeba i těmahle prkotinama. Ale možná jsem jen snílek.
Mějte se fajn. Milan z www.different.cz
To není PR článek. Byl jsem požádán o vyjádření k tomuto tématu. A teď už vím, že je to blbé, když jsem od fochu a hned to vyzní, že je chci pošpinit, abych já víc vydělal. To ale tak není. Oni mají spoustu věcí skvěle vymakaných, po technické stránce super atd. Velká inspirace.
Jen ty desítky dotazů i u nás na supportu jsou jasnou známkou toho, že se díky tomu začínají lidé zase trošku strachovat i u nás. Ono to fakt není o pár neposlaných zásilkách a pár nevrácení peněz. Mazáním komentářů to trochu uklidňují. Ale já bych to spíš uklidňoval posílením expedice, customer servisu atd.
Příště to napíši lépe. Fakt ;) Mějte se hezky. Milan z www.different.cz