Názor k článku Páni Němci, k čemu jsou miliony Kč do marketingu, když nezvládnete dodat zboží? od Radek - "Já pořád věřím, že rozumný český zákazník, stejně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 10. 2018 17:03

    Radek (neregistrovaný)

    "Já pořád věřím, že rozumný český zákazník, stejně jako se už začíná konečně dívat na zadní stranu salámu na jeho složení, tak se začne hrdě dívat i na historii a příběh prodejce, od kterého nakupuje. "

    No zvlášť u oblečení, které velmi pravděpodobně nakupujete jako drtivá většina prodejců někde v Asii, to zní opravdu směšně. Mám být potěšen, že mi čínské zboží dodá firma sídlící v Plzni? Jo kdybyste to tady vyráběli (šili), pak by mě český příběh značky možná zaujal, ale u přeprodeje z Asie? Hahaha :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).