Názor k článku Páni Němci, k čemu jsou miliony Kč do marketingu, když nezvládnete dodat zboží? od anonym - No jo no. Když vás někdo osloví, zda...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2018 11:04

    bez přezdívky

    No jo no. Když vás někdo osloví, zda byste se mohl vyjádřit k nějakému tématu, tak to uděláte. A pak chápu, že když jde o konkurenci, tak to hned působí žlučovitěji.
    Ale já to fakt žlučovitě neberu, to vám vyznělo špatně. My se opravdu konkurence nebojíme a jediné, co nás na tom mrzí je, že to prostě háže hodně blbé světlo na online fashion e-commerce jako celek.
    Třeba ZOOT je také naše konkurence, ale jsou inspirací a učí nám právě svou spolehlivostí nakupovat české zákazníky módu online. A teď mě mrzí, že sem vlítne obrfirma, která celou tuhle snahu prostě kazí. A hodně kazí. Protože nás se zase fakt lidi ptají na infolince, zda to fakt máme skladem a zda to fakt dojde a jak je to u nás s vracením peněz.
    Mějte se hezky a omlouvám se, pokud to vyznělo blbě. Milan z www.different.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).