zajimave... takze different.cz hodnoti svou konkurenci z pohledu uzivatelu... trochu spatny PR clanek. Pokud maji problemy v DE, budou patrne i v CR, o tom zadna. Na druhou stranu spousta Nemcu nakupuje obleceni budto na Amazonu nebo v lokalnim butiku, dle konkretnich potreb. Ze nekdo neco nedoruci se stane, ze mate pravo odstoupit od smlouvy nebo napsat negativni recenzi je taky fakt.
No jo no. Když vás někdo osloví, zda byste se mohl vyjádřit k nějakému tématu, tak to uděláte. A pak chápu, že když jde o konkurenci, tak to hned působí žlučovitěji.
Ale já to fakt žlučovitě neberu, to vám vyznělo špatně. My se opravdu konkurence nebojíme a jediné, co nás na tom mrzí je, že to prostě háže hodně blbé světlo na online fashion e-commerce jako celek.
Třeba ZOOT je také naše konkurence, ale jsou inspirací a učí nám právě svou spolehlivostí nakupovat české zákazníky módu online. A teď mě mrzí, že sem vlítne obrfirma, která celou tuhle snahu prostě kazí. A hodně kazí. Protože nás se zase fakt lidi ptají na infolince, zda to fakt máme skladem a zda to fakt dojde a jak je to u nás s vracením peněz.
Mějte se hezky a omlouvám se, pokud to vyznělo blbě. Milan z www.different.cz