Vlákno názorů k článku Páni Němci, k čemu jsou miliony Kč do marketingu, když nezvládnete dodat zboží? od Cx - Článek s osobními útoky, zvlášť když autorem je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 10. 2018 14:20

    Cx (neregistrovaný)

    Článek s osobními útoky, zvlášť když autorem je konkurence popisovaného produktu, se špatně čte a špatně působí i na čtenáře. Po přečtení si totiž nevyberu ani About me ani Different.

  • 3. 11. 2018 11:07

    bez přezdívky

    Úplně vás chápu. A popravdě bylo těžké psát o konkurenci. A, jak jsem psal výše, mrzí mě fakt jen to, že to háže blbé světlo na nakupování módy online v česku. Český zákazník je strašpytel a pořád má strach, že by ho někdo mohl okrást. A díky takovým zkušenostem se pak bojí i u nás a dalších prodejců módy.

    Ona sama móda je složitá kvůli vratkám, reklamacím a výměnám. A tak fakt tenhle proces musí fungovat, jinak to zákazníci těžko nesou, hned ocení v recenzích a bohužel hodí do jednoho pytle s dalšími e-shopy.

    Mějte se fajn a já to příště písnu lépe, slubuji ;) Milan z www.different.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).