Do reklamy za letošní rok přišlo více peněz než v roce 2006. Odhaduje se, že celkové čisté reklamní investice se letos zvednou na 18,67 mld.Kč z loňských 18,07 mld. Kč. Současně se mění strategie inzerentů. Firmy se místo tradičního investování do televizních reklam začínají spíše soustředit na konkrétního zákazníka. Roste totiž skupina lidí, která televizní reklamu nasleduje a není jen českým trendem orientace na zájmy a potřeby jednotlivých zákazníků. Více o způsobech reklamy v dnešní době čtěte článek Sbohem, Pane Vajíčko! Reklama se dnes dělá jinak
Zatímco jedni z největších inzerentů, mobilní operátoři, snížili investice do reklamy, výrobci spotřebního zboží od pracích prášků, kosmetiky až po sušenky, naopak peníze do reklamního odvětví přidali. I přestože se reklama z televize přesouvá do jiných forem, hlavní tři české televizní stanice ohlásily zdražení reklamního prostoru. Do popředí se tak určitě ještě více dostane internet a další levnější formy reklamy.
Zdroj: iDNES.cz