Penny Market má stále problémy s hygienou. Inspekce zavřela obchod v Plzni

14. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: www.isifa.com
Ilustrační obrázek
Ani rok nestačil společnosti REWE Group, která provozuje síť obchodů Penny Market a Billa, aby více hleděla na hygienu. Inspekce zavřela další obchod. (5 FOTEK)

Je to pomalu rok, co server Podnikatel.cz informoval o zavření obchodu Penny Market v Karlových Varech. Důvodem uzavření byly myši, respektive výskyt myšího trusu. Po jednácti měsících je tu další případ. Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) zasáhla v prodejně na ulici Edvarda Beneše v Plzni.

Čtěte více: Kvůli myšímu trusu uzavřela inspekce další Penny Market. Podívejte se na fotky

Opět našla stopy přítomnosti hlodavců a opět se jednalo o výskyt exkrementů přímo na prodejní ploše. Nezvládnutí redukce škůdců v potravinářských provozech je hrubým porušením hygienických předpisů. Vzhledem k zjištěným skutečnostem nemohl prodejce zaručit bezpečnost potravin uváděných do oběhu a proto SZPI prostřednictvím uloženého opatření nařídila neprodleně provozovnu uzavřít, komentoval situaci Pavel Kopřiva, mluvčí SZPI.

Ilustrační obrázek
Autor: www.isifa.com

Penny Market má stále problémy s hlodavci

Inspekce zároveň prodejci nařídila, aby provedl deratizaci a sanitaci prodejní plochy a zabezpečil provozovnu před pronikáním škůdců. Až do splnění uložených opatření, což inspekce prověří opakovanou kontrolou, zůstane prodejna uzavřena, doplnil Kopřiva.

Čtěte na Vitalia.cz: Myši řádily ve Sparu. Prodejna uzavřena podruhé (FOTOGALERIE)

Uzavření prodejen kvůli myším ale netvoří problém pouze společnosti Penny Market. Inspekce vloni uzavřela také prostějovskou prodejnu Petr Kořínek. Problémy s myším trusem měla v loňském roce i provozovna Pekárny Ječmínek ve vestibulu stanice metra Luka v Praze 5.

Čtěte také: Podívejte se, jak vypadala pekárna v Mostě, než ji zavřela inspekce

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).