Dobrý den,
bohužel s Vámi opět nemohu souhlasit. Za poslední dobu jsme přinesli tolik informačních novinek jako např. důležité změny v DPH, v oblasti švarcsystému či novinky s negativním dopadem na eshopy a další. A těmto novinkám se věnujeme do hloubky, respektive jednotlivé změny se snažíme stále rozvíjet v další informační hodnotu. Ano, titulky děláme odvážné, ale každý šéfredaktor Vám může potvrdit, že na internetu, hlavně v této oblasti, se musíte chovat jinak. Pracoval jsem pro prestižní zpravodajství Českého rozhlasu 1 a vím, jak je rozdílné a těžké vytvářet titulky pro různé druhy médií s různou cílovkou. Jsme komerční server, a proto potřebujeme návštěvnost, aby byl splněn obchodní cíl. Až budete ochotný platit za obsah, budeme psát titulky i bez těchto dovětků a dle Vašeho přání.
Hezký den a díky, že se vracíte.
Michael Hovorka