S tímto odstavcem nesouhlasím. Až na skutečně výjimečné výjimky totiž ta "povinná registrace" není nic jiného, než shromáždění fakturačních údajů klienta, které musí tak jako tak zadat, ať to nazvete Registrace, Vytvoření účtu, Zadání fakturačních údajů či jinak. Jméno, příjmení, adresa, nějaký kontakt (mail či telefon) jsou prostě potřeba pro vyřízení jakékoliv objednávky (vyjma drobnějších s osobním odběrem). Někde po vás budou chtít heslo, abyste se do takto vytvořeného účtu dostali, jinde vám ho vytvoří a pošlou mailem.
Takže ve skutečnosti jde spíš o - byť pochopitelnou - averzi k "povinné registraci", která je ale fakticky nevynechatelným krokem objednávkového procesu.
Dobrý den,
děkuji za příspěvek, dovolím si však s vámi nesouhlasit. Problém není v poskytování údajů, které je při objednávce samozřejmé, ale právě v úkonu registrace - tedy nutnost přihlašování, potvrzování registrace v e-mailu apod., které nákup prodložují a komplikují. Právě v tom je problém, zde totiž zákazníci odpadají, ač se to nezdá a jde o úkon v řádu desítek vteřin. Pojem "registrace" navíc funguje i psychologicky, kdy má zákazník dojem, že se k něčemu zavazuje..
S pozdravem
Morávek