Názor k článku Platby kartou v e-shopu nerušte, problémy s #EET (snad) vyřeší do týdne metodika od Pavel - " jste motivován pečlivě evidovat sám. " -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2017 19:27

    Pavel (neregistrovaný)

    " jste motivován pečlivě evidovat sám. " - zde není co pečlivě evidovat , Máme "Pohodu" veškeré příkazy se zadávají v Pohodě a přes API se posílají do banky. Takže 1 x evidence Pohoda, 1 x evidence banka a 1 x evidence šanon.

    Vzhledem k tomu co jsem psal výše tak mne napadlo řešení sporné e-brany :
    1. Jinak řečeno "nakydat" jim do EET všechny platby z e-shopu kdy zákazník vybere platbu kartou přes internet a) pokud platba neproběhne , tak neproběhne v EET to mají a ja NEBUDU vystavovat opravný doklad na něco co neexistuje, pokud něco neexistuje nelze to ani s ničím párovat !!! Nenechám si rozkydat MOJE účetnictví kvůli EET !!! b) platba proběhne tak jí v eet mají nám také přes API přijde do Pohody a dále s ní pracujeme BEZ EET protože jakékoli korekce platby děláme zásadně bezhotovostně. Opět mne již EET nezajímá !!! i pokud budeme peníze vracet viz. příklad výše.

    Máme i kamennou prodejnu a tam je EET v pohodě :) spadáme do EET 03/2017 a již nám to frčí na ostro od půlky 12/1016.
    PS: " S tím se počítá od počátku, žádný problém z toho neplyne. " Mám pocit, že se spíšé nepočítá .
    Mohl bych napsat jak FU řešil číslování dokladů :) Znovu vyvalené oči a pohledy bezmoci. Ještě, že to řešil výrobce Pohody v Jihlavě. Nešlo jim do hlavy proč máme tolik číselných řad. :))))
    Toto je moje zkušenost a pevně věřím, že ještě budou překvápka :))))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).