Názor k článku Platby kartou v e-shopu nerušte, problémy s #EET (snad) vyřeší do týdne metodika od Pavel - Pane jsem zákazník co má Pohoda doufám, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 1. 2017 10:19

    Pavel (neregistrovaný)

    Pane jsem zákazník co má Pohoda doufám, že je to standard v inf. technologiich , i když zažil jsem i jiné. Vaše reakce mi připomíní reakci podomního prodejce pojištění z 90 let kdy bylo zakázáno mluvit s pojšťovákem, že máte jinou pojišťovnu. Není to dobra reklama pro prospeks-it.cz . Pochlubte se majiteli asi Vás nepochválí !!!!

    Hlavní problém jsou přece e-brány, tak řešte v prospeks-it.cz toto a máte reklamu zdarma od zákazníků. !!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).