Kromě poklesu počtu hráčů se snížil i počet účtenek ve slosování. Loterii by ale mohly pomoci videospoty a grafické postery, které si za 1,2 milionu Kč bez DPH (1,4 mil. Kč s DPH) objednalo před několika týdny ministerstvo financí.
Zájem se opět snížil
Jak ukazují statistiky ministerstva financí, zájem o Účtenkovku po dvouměsíčním nárůstu opět klesl. Posledního tahu se zúčastnilo 350 tisíc lidí, což je o 6 tisíc lidí méně než před měsícem. I tak jde ale o druhý nejvyšší počet hráčů v tomto roce. Na druhou stranu oproti rekordnímu druhému slosování jde o pokles o 129 tisíc lidí.
V posledním tahu se rovněž snížil počet účtenek, ze kterých se losovalo. Konkrétně šlo o 13,9 milionu účtenek, což je o 750 tisíc účtenek méně než o měsíc předtím.
Měsíc | Počet aktivních hráčů | Počet účtenek ve slosování |
---|---|---|
Říjen 2017 | 452 691 | 11 137 598 |
Listopad | 477 952 | 14 564 956 |
Prosinec | 446 890 | 14 861 223 |
Leden 2018 | 425 765 | 13 792 381 |
Únor | 422 793 | 13 620 304 |
Březen | 420 979 | 15 871 430 |
Duben | 407 777 | 14 831 880 |
Květen | 394 476 | 15 188 176 |
Červen | 379 450 | 14 078 198 |
Červenec | 361 837 | 13 218 011 |
Srpen | 357 045 | 13 782 147 |
Září | 346 873 | 12 687 152 |
Říjen | 352 023 | 14 022 118 |
Listopad | 352 248 | 14 313 527 |
Prosinec | 350 008 | 13 670 910 |
Leden 2019 | 345 175 | 13 009 039 |
Únor | 343 475 | 12 783 019 |
Březen | 341 331 | 14 356 929 |
Duben | 345 699 | 14 250 734 |
Květen | 356 294 | 14 666 914 |
Červen | 349 936 | 13 916 776 |
Pomůže další reklama?
Je otázkou, co se zájmem udělá další reklama, kterou si ministerstvo objednalo. Před několika týdny totiž uzavřelo se společností Event Service smlouvu o zajištění kreativního zpracování a výroby reklamních videospotů a grafických posterů pro Účtenkovku za 1,2 milionu Kč bez DPH (1,4 mil. Kč s DPH).
Tato smlouva na propagaci je několikátou v řadě. Například loni v listopadu zaplatilo ministerstvo ve Zlínském a Jihomoravském kraji roadshow k účtenkové loterii, která celkem navštívila 12 obchodních center. Ministerstvo za ni společnosti Fox Hunter zaplatilo 520 300 korun s DPH.
Letos v dubnu pak ministerstvo uzavřelo se společností RADIO UNITED BROADCASTING smlouvu o zajištění vysílání rozhlasové reklamy a o výrobě reklamních spotů. Hodnota smlouvy činila 3,2 milionu Kč bez DPH a rozhlasová kampaň poběží až do konce července. Jak navíc uvedlo ministerstvo financí, chystá ještě reklamní kampaň na Facebooku, a to v předpokládané hodnotě 200 tisíc Kč.
Čtěte více: Na další propagaci Účtenkovky směřuje více než milion korun
Struktura cen zůstává
Celkem se měsíčně i nadále rozděluje 21 025 výher. 1. výhra činí 1 mil. Kč, 2. výhra automobil (model vozu značky Toyota Auris Touring Sports v hodnotě zhruba 400 tis. Kč), 3. výhra 300 tis. Kč, 4. výhra 200 tis. Kč a 5. výhra 100 tis. Kč. Větší část výher pak má následující podobu: 20 výher po 20 tis. Kč, 1000 výher po 1000 Kč a 20 000 výher po 100 Kč.