Po nárůstu stagnace. Počet hráčů Účtenkovky se prakticky nezměnil

28. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Po deseti měsících propadů došlo v předchozím slosování Účtenkovky k nárůstu počtu hráčů. V posledním tahu se však množství hráčů prakticky nezměnilo.

Posledního slosování se opět zúčastnilo 352 tisíc lidí. Oproti minulému slosování se ale zvýšil počet účtenek.

Počet hráčů zůstal stejný

Posledního letošního kola Účtenkovky se zúčastnil prakticky stejný počet hráčů jako před měsícem, konkrétně šlo 352 248 lidí. Už podruhé za sebou tak nedošlo k poklesu uživatelů. Zatímco minule se však počet hráčů meziměsíčně zvýšil, nyní stagnoval. Aktuální počet hráčů je tak třetí nejhorší od startu Účtenkovky. Oproti rekordnímu druhému slosování se jedná o pokles o necelých 126 tisíc soutěžících.

Do posledního slosování bylo zařazeno celkem 14 313 527 účtenek, což je o necelých 300 tisíc více než před měsícem. Nejvíce účtenek, 15 871 430, zaregistrovali hráči v březnovém slosování.

Slosování Účtenkovky
Měsíc Počet aktivních hráčů Počet účtenek ve slosování
Říjen 2017 452 691 11 137 598
Listopad 477 952 14 564 956
Prosinec 446 890 14 861 223
Leden 2018 425 765 13 792 381
Únor 422 793 13 620 304
Březen 420 979 15 871 430
Duben 407 777 14 831 880
Květen 394 476 15 188 176
Červen 379 450 14 078 198
Červenec 361 837 13 218 011
Srpen 357 045 13 782 147
Září 346 873 12 687 152
Říjen 352 023 14 022 118
Listopad 352 248 14 313 527

Zdroj: MF ČR

Celkem se měsíčně rozděluje 21 025 výher. 1. výhra činí 1 mil. Kč, 2. výhra automobil (Citroën C3 Aircross v hodnotě zhruba 400 tis. Kč), 3. výhra 300 tis. Kč, 4. výhra 200 tis. Kč a 5. výhra 100 tis. Kč. Větší část výher pak má následující podobu: 20 výher po 20 tis. Kč, 1000 výher po 1000 Kč a 20 000 výher po 100 Kč.

Čtěte také: Ministerstvo utratilo půl milionu Kč za další roadshow k Účtenkovce 

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).