Mám úplně ten samý problém. PPL už ke mně jede měsíc, samozřejmě po platbě na účet (částka 13000). Šlo mi s nima zezačátku komunikovat, urgovala jsem je, ted už jim nejde web, telefon nefunguje, mailky se mi vracejí. Samozřejmě chci peníze zpátky. Jak je to s tím trestním oznámením? a myslíte, že máme šanci peníze získat zpátky? Chtěla jsem napsat na m.plavcova@seznam.cz ale píše mi to že mail neexistuje:( kdyžtak můj mail: petavolkova@seznam.cz, kdyby jste se někdo něco dověděl, nebo ohledně toho trestního oznámení.
Objednala jsem si z toho webu hračku papouška. Přišel sice celkem brzo, ale vypadal jako by na něj někdo šlápl. Obal byl celý potrhaný a papoušek rozbitý, koukaly z něj dráty - měl být mluvící. Obal do kterého byl zabalený poškozený nebyl, takže takto poškozený byl zabalen a poslán. Psala jsem obratem na mail eshopvyprodej@seznam.cz, který je uveden jako kontaktní a žádala reklamaci, nikdo se mě neozval.
Takže z toho e-shopu už nikdy nic kupovat nebudu!