Podíl privátních značek na trhu roste

26. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Již zítra začíná v nizozemském Amsterodamu mezinárodní výstava privátních značek PLMA´S WORLD OF PRIVATE LABEL 2008. Jedná se o největší akci svého druhu, na kterou se chystá na 3000 vystavovatelů ze 70 zemí světa. Prezentovat se tu budou jak nadnárodní obchodní řetězce, tak výrobci privátních značek a velkoobchodníci. Podle dat organizátorů veletrhu mají v Česku privátní značky 27% tržní podíl a jejich obliba roste.

Aktuálně například uvádí novou privátní značku řetězec Spar, a to pod názvem S-Budget. Svoje privátní značky mají také Albert, Tesco nebo třeba Hypernova. Řetězce většinou výrobky nevyrábějí, ale prodávají je právě pod svou značkou.

Pod prívátní značkou jsou na trhu nejen potraviny, ale také například drogistické zboží či sportovní potřeby.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).