Mnoho jich není, nešizenou Kofolu aktuálně nevyrábí nikdo. Takže by to mohl být dobrý kšeft, ale pozor: pro někoho kapitálově velmi silného, kdo by ustál boj s Kofolou. Pro ni není problém se na čas vrátit k původní receptuře, snížit cenu, má zavedenou distribuci, značku, takže by slabého soupeře zlikvidovala. Chce to někoho s dlouhodobým záměrem, silného, oni by to hoši v takovém případě zabalili. "Malinovka" z dehtu je nadlouho odepsaná, ale kdyby k tomu přibrali původní "oranžovou" v původní receptuře, vyhráli by.
No a pokud chceš nešizenou Colu, tak aktuálně vím o té jejich z Lidlu.
Je fakt, že se tady v diskuzi člověk vždycky královsky pobaví když čte ty názory "odborníků" na potraviny, obchody, dodavatelsko-odběratelské vztahy apod.
Teď celá republika a každý internetový kecal objevil "malinovku z dehtu" ale že předtím jste to do sebe lili ve velkém, nevadí... to co se dneska vydává za objevy roku u různých novinářů a blogerů, to ví každý kdo se v potravinách trošku pohyboval, už skoro 10 let.
A hláška o "původní oranžové" tak ta mě rozsekala úplně nejvíc. Je tam akorát jiné barvivo než v malinovce jinak je to úplně stejná umělina, ty odborníku.
Nešizená cola z Lidlu? Kdyby to pro ně nedělalo asi 4 nebo 5 dodavatelů z celé Evropy (protože jeden ten objem prostě nevykryje), pak by ta tvoje nešizená Cola měla nějakou váhu. Takto je jednou s cukrem, jednou se sirupem, záleží co se zrovna k nám dostane. Čímž neříkám, že Lidl patří v nabídce potravin k tomu nejlepšímu v ČR v mnoha kategoriích. Což je ovšem spíš smutné konstatování té nekvality v ČR, když low-cost discount je top v kvalitě přes mnoha dražšími obchodníky.