Podívejte se do pracovního zázemí Lidlu a na jeho prodejnu nové generace

11. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Lidl.cz, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
[2 VELKÉ FOTOGALERIE] Počátky Lidlu sahají až do 30. let minulého století. Na českém trhu působí už od roku 2003.

Historie Lidlu začala v německém Heilbronnu, kde byl založen velkoobchod s potravinami a jiným sortimentem.

To se datuje až do 30. let 20. století. V roce 1973 pak byla otevřena v městě Ludwigshafen první prodejna Lidl. V Česku je Lidl už od roku 2003, kdy bylo otevřeno prvních 50 prodejen.

Prohlédněte si i další firmy ze seriálu Ze zákulisí firem

V současné době provozuje Lidl po celé republice 234 prodejen, z toho 17 prodejen dle konceptu nové generace. Všechny prodejny zásobují 4 logistická centra, říká Zuzana Holá, mluvčí společnosti Lidl.

Prodejny nové generace jsou podstatně větší, prodejní plocha je však vždy přizpůsobena konkrétním možnostem dané lokality. Průměrná plocha se pohybuje mezi 1400 – 1700 m2. Určitou modernizací projdou všechny prodejny Lidl.

Ten aktuálně soustřeďuje svoji pozornost na Spojené státy americké. V půli června tam slavnostně otevřel prvních 10 nových prodejen na východním pobřeží USA. Do budoucna se počítá s výstavbou dalších stovek prodejen.

Galerie: Pracovní zázemí Lidlu

Galerie: Prodejna nové generace


Další redakční tip

Čtěte také: Solná jeskyně nebo lezecká stěna. Tento komfort mají v práci zaměstnanci Alza.cz

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).