Moc hezké, ale souhlasím s Vámi, zázemí v normálních prodejnách je spíše děsivé... v jedné takové normální prodejně jsem pracovala, byli jsme rádi že máme stůl a nekývavou židli, o vybavení kuchyně ani nemluvě. Nedej bůh, kdyby mělo proběhnout nějaké školení, to bychom ho museli uskutečnit před prodejnou, žádný větší prostor v zázemí není....
Dobrý den,
fotky toalet pro zákazníky jsme dodatečně přidali. Naleznete je na tomto odkazu: http://www.podnikatel.cz/galerie/lidl-prodejna-nova-generace/#40
Hezký den,
Michael Hovorka
Dobrý den,
toalety pro zákazníky jsem bohužel nenalezl ani v poměrně nedávno znovupostaveném Lídlu v Berouně, ani v rekonstruované prodejně Lídl v Dobřichovicích. Je to ostudné vybudovat supermarket a z "úsporných důvodů" záměrně opomenout základní hygienické zařízení pro zákazníky. Kdo trestuhodně takové prodejny zkolaudoval, nebo spíše, kdo trestuhodně ignoroval tento nedostatek v projektové dokumentaci a vystavil stavební povolení?!
S pozdravem
Petr Přívětivý, Karlštejn
ano, tohle je snad jedina vec, ktera mne na Lidlu stve, ze nema vyresene socialni prostory a urcite bych uvital i prebalovak, jelikoz v nekterych kampanich cilí i na matky s malými detmi a nekdy je to dost masova akce ;-)...je jasne ze krome vlastni instalace a nakladu s tim spojenych (vystavba, realizace) je narocna take udrzba vcetne sanitace...to je mozna duvod, proc zatim lidl do tohozo zakaznickeho zazemi zatim nevstoupil....pral bych si do budoucna, aby se lidl v tomto ohledu zlepsil a mozna by stalo za zvazeni, podobne jako napr. koncern IKEA vybudovat v zakaznicky silnejsich lokalitach centra se stravovacimi jidelnami...tohle bych rekl, ze je hudbou budoucnosti, jelikoz zakaznicky potencial zatim je, zejmena zpusobeny komplexem kvality x ceny a hlavne, ze me nikdo neotravuje se zakaznickymi kartami!!! ;-)
Ono si toho zázemí stejně moc neuzijete. V Lidlu je naprosto běžné, stejně jako u dalších zaměstnavatelů, že Vám sice odečtou půl hodiny na svačinu, ale Vy se na ní vůbec nedostanete. Nebo jen na 10 min. A když se člověk ozve, tak má peklo. O nelidském přístupu vedení ani nemluvě. Lidl? Děkuji, nechci!
Pracoval jsme v Lidlu 7 let,bylo velmi tezke si vydobit,svaciny,odchody vcas domu a zaplacene prescasy.Ale nejhorsi je,ze Lidl si nevazi zamestnancu,Ve svete si zamestnancu vazi a cim dele si u firmy,tim si te vazi vice.Tomu odpovida i plat v cizine a plat u nas.Tady si stalych zamestnancu rozhodne nevazi,trend prijimat mlade nestaci a tocit zamestnance misto si vernych vazit,to je velka chyba.Takzvany referent,na ktereho jste se meli obratit kdyz jste meli nejake problemy,nikdy s nicim nikomu nepomohl.
Strasne hezké, uhledne a vysperkovane. Co me ale mrzi je, ze to obleceni ktere lidl ma fakt pekne, kvalitni a hodne zadane. Tak jsem myslela ze to nejak lip oddeli a pridaji treba zkouseci kabinky. Nebo kousek vrchniho patra prenechaji textilu. Celkem me to zarazilo, protoze kolikrat jsou pred tim lidlem fronty od brzkeho rana, pomalu jak u kauflandu kazdou stredu a ctvrtek na slevach.
Že by to bylo tím, že to ještě nebyla přestavěná? http://www.mistoprodeje.cz/clanky/tiskove-zpravy/lidl-otevira-dalsi-prodejnu-nove-generace-tentokrat-neratovicich/