Fast-foodový řetězec McDonald´s zkouší ve své restauraci na Praze 4 nový koncept samoobslužných kiosků. Díky nim si mohou zákazníci navolit menu na dotykové obrazovce a rovnou objednávku i zaplatit. Podívejte se na fotogalerii, jak nový systém vypadá.
Čtěte také: McDonald´s ČR se zbavuje vlastních provozů, staňte se franšízantem třeba vy
S obsluhou se lze setkat až při výdeji
Společnost McDonald´s spustila včera v restauraci na Praze 4 na Jižní spojce pilotní projekt samoobslužných kiosků. Zákazníci si tak mohou vybrat, zda zvolí standardní způsob objednání a zaplacení nebo využijí samoobslužný systém. Nově si lze objednávku navolit na dotykové obrazovce a zaplatit kartou. S obsluhou se tak mohou zákaznicí setkat až u výdeje hotového jídla. Každý zákazník je jiný, a podle toho chceme ke každému přistupovat. Pokud někdo nemá chuť s obsluhou komunikovat, bude tu pro něj samoobslužný kiosek. Prostřednictvím něj bude moci učinit objednávku podle své chuti, kartou zaplatit a právě připravené jídlo si vyzvednout,
říká Zuzana Svobodová, tisková mluvčí společnosti McDonald´s ČR s tím, že v restauracích bude v dosahu zaměstnanec, který eventuálně s obsluhou kiosku a dalšími novinkami poradí.
Samoobslužný kiosek je de facto velký tablet, na kterém si zákazník v několika krocích navolí, co přesně chce. Po dokončení volby a platbě kartou, se vytiskne stvrzenka s číslem na dané menu. Nový koncept obsluhy umožní mimo jiné podle společnosti McDonald´s rozšířit nabídku jídel.