Však kromě marketingu dělá Alzu ještě logistika. Ta jistota, že když něco objednám dnes, tak to zítra budu mít je k nezaplacení. Žádné dohadování s dopravcem, prostě to přijde, zajedu na pobočku, zadám do payboxu kód a za 10 minut odcházím a to i v těchto nelehkých časech. Jedinou vráskou poboček je, že ten blbej paybox nebere karty. Je totiž hrozně frustrující tam koukat na lidi, jak do toho strkaj 30k po litrech. Věřím, že tam občas udělají nějakou botu, ale mě se to zatím vyhýbá nebo jich tam prostě není tolik. Pán o kousek níže popsal svou zkušenost takovým způsobem, že se mi až nechce věřit, že by to byla chyba jen Alzy.
Jenže zboží je téměř vždy po někom, kdo je vrátil. S originálně zabaleným zbožím jsem se ještě nesetkal, ale to je bolest všech obchodů, internetových i kamenných. Internetových díky zákonům na možnost vrácení zboží a kamenných z ekonomických důvodů, kdy se prodává vlastně jen vystavené zboží, protože více zboží skladem je neúnosné riziko.
Popravdě mám aktuální zkušenost s nákupem u Alzy. A to dosti špatnou, zejména co se týká komunikace, proto mě velmi zaujal nadpis této galerie.
Odečetli mi neprávem slevu, kterou jsem na nákup použil, když jsem se ptal proč, odpověď: to systém nám to vypsal s tím, že kupon mi přijde na email, skutečně přišel a tam jsem se ujistil, že slevový kupon mi byl neprávem odečten, tudíž jsem se vydal hledat kontakt na někoho, po dlouhém hledání jsem konečně nalezl formulář, chápejte žádné emaily, aby jste měli jistotu že sto odešlo, pošlou Vám alespoň kopii do emailu. Myslíte že někdo na můj dotaz jakkoliv reagoval po více jak týden žádná odezva. říkám si, objednám si zboží tedy znovu a použiji kupon, v objednávce znovu načten správně. Než bylo zboží dodali na pobočku za dalších 30Kč ovšem samozřejmě, uplynulo ještě dalších několik dní.
Když jsem chtěl staré zboží vrátit a vyzvednout si nové, když se mnou tedy nehodlají komunikovat, zjistil jsem, že jsem uctivě čekal déle ne 14 dní a pán u vrácení zboží byl neoblomný. Vymysleli i několik dalších důvodů proč jej nemohu vrátit, byly kreativní, to se jim musí nechat, a co že po nich tedy chci. Nu říkám si, půjdu tedy na to jinak, požadoval jsem vrácení mé 100Kč za slevový kupon, a opět kolotoč vysvětlování, zkoumání managerem a že mi vrátí slevový kupon, maximálně. Ale já už v tomto šlapajícím krámu(nutno říci šlapajícím po lidech) nechci nakupovat, proto jsem požadoval peníze, opět spousty výmluv , proč to nejde. Nu a nakonec světe div se, když zjistili že se zákazník nedá, po dlouhém dohadování mi byla vrácena má stokoruna.
A co myslíte stálo to za to všem?
Alza kdysi dobrý krám s výbornými cenami se změnil v monstrum udávající zboží za likvidační ceny, které jsou vysoko nad konkurencí s normálními cenami.
Peníze vydřeme na lidech a budeme do nich cpát reklamu pod tlakem.
Děkuji Alzo, již nikdy více...
Alza byla před pár lety jednoznačně jeden z nejlepších obchodů za slušné ceny. Cílem bylo, pravděpodobně, pouze vstoupit na trh a potom už jenom " trhat ". Jednoduše obchodní strategie jak rozpohybovat podnikání. V dnešní době má Alza ceny přemrštěné, v podstatě vždy vyšší než jiné obchody. Alzu využívám k získání recenzí na výrobek, o který se zajímám. Už zde ale nenakupuji. Dávejte si pozor na DEAKTIVACI produktu ALZA PREMIUM !!! Pokud na deaktivaci zapomenete, AUTOMATICKY BUDETE PLATIT 249Kč měsíčně. Minimálně první měsíc. Alzu v současné podobě již nebrat, je to překonané.