Popravdě mám aktuální zkušenost s nákupem u Alzy. A to dosti špatnou, zejména co se týká komunikace, proto mě velmi zaujal nadpis této galerie.
Odečetli mi neprávem slevu, kterou jsem na nákup použil, když jsem se ptal proč, odpověď: to systém nám to vypsal s tím, že kupon mi přijde na email, skutečně přišel a tam jsem se ujistil, že slevový kupon mi byl neprávem odečten, tudíž jsem se vydal hledat kontakt na někoho, po dlouhém hledání jsem konečně nalezl formulář, chápejte žádné emaily, aby jste měli jistotu že sto odešlo, pošlou Vám alespoň kopii do emailu. Myslíte že někdo na můj dotaz jakkoliv reagoval po více jak týden žádná odezva. říkám si, objednám si zboží tedy znovu a použiji kupon, v objednávce znovu načten správně. Než bylo zboží dodali na pobočku za dalších 30Kč ovšem samozřejmě, uplynulo ještě dalších několik dní.
Když jsem chtěl staré zboží vrátit a vyzvednout si nové, když se mnou tedy nehodlají komunikovat, zjistil jsem, že jsem uctivě čekal déle ne 14 dní a pán u vrácení zboží byl neoblomný. Vymysleli i několik dalších důvodů proč jej nemohu vrátit, byly kreativní, to se jim musí nechat, a co že po nich tedy chci. Nu říkám si, půjdu tedy na to jinak, požadoval jsem vrácení mé 100Kč za slevový kupon, a opět kolotoč vysvětlování, zkoumání managerem a že mi vrátí slevový kupon, maximálně. Ale já už v tomto šlapajícím krámu(nutno říci šlapajícím po lidech) nechci nakupovat, proto jsem požadoval peníze, opět spousty výmluv , proč to nejde. Nu a nakonec světe div se, když zjistili že se zákazník nedá, po dlouhém dohadování mi byla vrácena má stokoruna.
A co myslíte stálo to za to všem?
Alza kdysi dobrý krám s výbornými cenami se změnil v monstrum udávající zboží za likvidační ceny, které jsou vysoko nad konkurencí s normálními cenami.
Peníze vydřeme na lidech a budeme do nich cpát reklamu pod tlakem.
Děkuji Alzo, již nikdy více...