Však kromě marketingu dělá Alzu ještě logistika. Ta jistota, že když něco objednám dnes, tak to zítra budu mít je k nezaplacení. Žádné dohadování s dopravcem, prostě to přijde, zajedu na pobočku, zadám do payboxu kód a za 10 minut odcházím a to i v těchto nelehkých časech. Jedinou vráskou poboček je, že ten blbej paybox nebere karty. Je totiž hrozně frustrující tam koukat na lidi, jak do toho strkaj 30k po litrech. Věřím, že tam občas udělají nějakou botu, ale mě se to zatím vyhýbá nebo jich tam prostě není tolik. Pán o kousek níže popsal svou zkušenost takovým způsobem, že se mi až nechce věřit, že by to byla chyba jen Alzy.
Jenže zboží je téměř vždy po někom, kdo je vrátil. S originálně zabaleným zbožím jsem se ještě nesetkal, ale to je bolest všech obchodů, internetových i kamenných. Internetových díky zákonům na možnost vrácení zboží a kamenných z ekonomických důvodů, kdy se prodává vlastně jen vystavené zboží, protože více zboží skladem je neúnosné riziko.