Podle obchodníků by český výrobek měl být vidět

28. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Čeští výrobci a obchodníci by rádi zavedli jednotné označení a certifikaci pro české výrobky. Podle Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) je nejdůležitější zřetelná identifikace, aby zákazníci český produkt poznali. Toho by šlo například docílit jednotným logem označujícím české výrobky.

Je třeba ovšem stanovit jasná pravidla pro jeho udělování, podotýká uvedl prezident SOCR ČR Zdeněk Juračka. Podle Juračky se o českém výrobku relativně hodně hovoří na různých úrovních, v institucích, firmách, řetězcích, na půdě profesních uskupení, ale jen mluvit je málo.

Rozhodli jsme se proto v praxi přispět k tomu, aby byl český výrobek prioritou našeho trhu. K této myšlence se mimochodem hlásí celá řada obchodníků včetně velkých obchodních řetězců, členů SOCR ČR, dodal Juračka.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).