Názor k článku Podnikatel a reklamace. Na co si dát pozor? od Jiri_Svarc - Reklamace musí být navázány na nějaký doklad (už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2015 4:04

    Jiri_Svarc (neregistrovaný)

    Reklamace musí být navázány na nějaký doklad (už jen z důvodu vystavení opravného dokladu/storna, evidence počtu reklamací, doby od kdy běží záruka...), takže nějaký doklad se musí dohledat a na to klidně může stačit i svědecká výpověď Pepy, pokud se trefí do dne a času (pokud ne, pak bych jako prodejce zvažoval podání trestního oznámení na pokus o podvod).
    Mně jsou nějaké faktury ukradené a přijímám reklamace na základě čehokoliv dohledatelného (uznávám, že u e-shopu je to mnohem jednodušší), tj. e-mailu, telefonního čísla, jména, adresy,...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).