Vlákno názorů k článku Podnikatel a reklamace. Na co si dát pozor? od Lupa - To už začínáte nechutně přehánět! Být prodejcem, kterému...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2015 2:22

    Lupa (neregistrovaný)

    To už začínáte nechutně přehánět! Být prodejcem, kterému jde někdo reklamovat boty, nepředložít účtenku a bude tvrdit ".. tady Pepa tu byl před třemi měsíci se mnou, když jsem je kupoval" .. tak takovému parazitovi na daném znění zákona bych nejradši dal jednu pěstí do držky, co si to ten zmetek dovoluje..

    takže se laskavě vraťte, pane redaktore, na zem a nekdákejte podobné kraviny.. musí být učitá rovnost v tom, na co mají obě dvě strany právo - stejně tak by mohl prodejce podávat žalobu na dotyčného, že mu za zboží nezaplatil - protože nepředložil účtenku a on má "svědka", který mu potvrdil, že kupující nemá u sebe účtenku a zaplatí převodem z účtu později..

    idiote.

  • 31. 3. 2015 4:04

    Jiri_Svarc (neregistrovaný)

    Reklamace musí být navázány na nějaký doklad (už jen z důvodu vystavení opravného dokladu/storna, evidence počtu reklamací, doby od kdy běží záruka...), takže nějaký doklad se musí dohledat a na to klidně může stačit i svědecká výpověď Pepy, pokud se trefí do dne a času (pokud ne, pak bych jako prodejce zvažoval podání trestního oznámení na pokus o podvod).
    Mně jsou nějaké faktury ukradené a přijímám reklamace na základě čehokoliv dohledatelného (uznávám, že u e-shopu je to mnohem jednodušší), tj. e-mailu, telefonního čísla, jména, adresy,...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).