Podnikatel.cz přichází s rozšířeným obsahem v moderním designu

4. 8. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Business server Podnikatel.czpřed­stavuje nový, moderní design svých stránek. Přizpůsobil se tak potřebám své náročné cílové skupiny, kterou navíc potěší zvýšeným počtem statických článků a přidáním dalších čtyř praktických databází.

Těsně před oslavou svého prvního výročí (23.8.2008) představuje business server Podnikatel.cz nový design. Ten byl uzpůsoben požadavkům cílové skupiny, kterou představují především čtenáři z řad malých a středních podnikatelů, ale také administrativních či účetních pracovníků. Server zároveň rozšířil počet statických textů (tzv. tutoriálů) a přidal další užitečné databáze. Podnikatel.cz tak potvrzuje pozici komplexního informačního centra pro podnikatele.

S přípravou rozšířeného obsahu jsme začali již na konci loňského roku. Uvědomujeme jsme si, že nároky našich čtenářů jsou obrovské, proto se jim snažíme vyjít vstříc a nabídnout co největší množství nejen odborných a statických článků, jejichž počet budeme i nadále rozšiřovat, ale právě i databází, upřesnil Michael Hovorka, šéfredaktor serveru Podnikatel.cz a zároveň projektový manažer, jenž se bude podílet na zatraktivnění obsahu i vzhledu dosavadních i nových projektů společnosti Internet Info.

Z nových databází přibyly dvě v rámci partnerské spolupráce, další dvě budou pod správou serveru. Nově se tak čtenáři mohou těšit na Ekonomické ukazatele firem, Poptávky, Databáze manažerů a Databáze podnikatelů. Databáze Ekonomických ukazatelů firem vychází z našeho systému CRIBIS.cz, jenž obsahuje důležité ekonomické údaje a ukazatele o firmách, které jsou pro podnikatele v obchodním styku nezbytné. A jsme rádi, že ji můžeme nabídnout právě čtenářům serveru Podnikatel.cz, říká Pavel Finger, člen představenstva společnosti CCB – Czech Credit Bureau.

Nutnost detailní informovanosti pro podnikatele potvrdil i další z nových partnerů – společnost B2M.cz provozující server ePoptavka.cz: Podnikatelé se dnes neobejdou ani bez databáze Poptávek. Ty naše jsou neustále aktualizovány. Čtenáři serveru Podnikatel.cz se tak již nemusí bát, že jim některá z poptávek unikne, uvedl Petr Valeš, jednatel společnosti.

Pro čtenáře-podnikatele jsou však připraveny ještě další dvě databáze. Ta první bude sloužit především pro jejich vlastní propagaci. Rozpočet živnostníka na marketingové kampaně je prakticky nulový a ve velkých, volných databázích vyhledávačů firem drobný podnikatel lehce zanikne. Proto jsme připravili i Databázi podnikatelů, která je přehledně rozčleněna podle oborů a v níž si mohou živnostníci a OSVČ vytvořit vizitku s údaji o svém oboru a s kontakty na sebe, vysvětlil Michael Hovorka. Databáze manažerů pak bude obsahovat základní údaje o významných manažerech. Obě databáze teprve startují; jejich obsah se bude vytvářet postupně dle zájmu jednotlivých skupin.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).