Dne 23. srpna roku 2007 v 9 hodin a 20 minut se narodil nový odborný portál Podnikatel.cz. Za cíl měl přilákat čtenáře z řad podnikatelů a stát se pro ně jednotným informačním serverem. Jeho otcem, který stál za jeho obsahem i tváří, byl Michael Hovorka, do té doby nováček na poli internetu. Celý předchozí profesní život jsem stál za mikrofonem. Když jsem odcházel ze svého posledního působiště, Českého rozhlasu, všichni jen nevěřícně kroutili hlavou, že se pouštím do projektu, který nemá stabilní základ a jeho budoucnost je nejistá. Jenže v té době mi to bylo upřímně jedno, chtěl jsem zkusit něco nového a tento projekt mi byl sympatický hned od začátku,
vzpomíná s úsměvem Michael Hovorka.
Připomeňte si: Tisková zpráva ke startu serveru
23. 8. 2007 – Internetové vydavatelství Internet Info spouští nový business server Podnikatel.cz. Rozšiřuje tak řady svých známých specializovaných zpravodajských projektů o nový titul, který představuje komplexní informační základnu pro úspěšné podnikání.
Nový zpravodajský server Podnikatel.cz plní úlohu zásadního informačního a rozhodovacího nástroje pro všechny, kteří se potřebují zorientovat ve složitém světě businessu a podnikání. Nejčerstvější informace z oblasti ekonomiky, legislativy, firemních financí nebo účetnictví využijí podnikatelé, živnostníci i manažeři malých a středních firem, stejně jako účetní a administrativní pracovníci nebo široká veřejnost se zájmem o business. Nový server představila jako svůj pátý zpravodajský titul společnost Internet Info. Celá tisková zpráva
Během tří let prošel server Podnikatel.cz celou řadou úprav. Tou nejvýznamnější byla změna designu, který portál prodělal hned první rok po svém rozjezdu: Ten prvotní design byl spíchnut horkou jehlou. Prioritou byl při spuštění obsah a načasování startu portálu nedovolilo se designem až příliš zabývat. Během prvního roku svého působení jsme proto analyzovali společně s Dobrým webem potřeby našich čtenářů a vzhled portálu poupravili. Navíc jsme u té příležitosti přidali další obsahové lahůdky,
upřesňuje Hovorka.
Soutěž: Tipněte si a získejte cenu
V rámci 3. výročí jsme připravili pro všechny čtenáře soutěž. Tipněte si, kolik má přesně za 3 roky server Podnikatel.cz počet zobrazených stránek (celkový počet) a získejte od nás dárek. Malá nápověda: tipujte v desítkách milionů. Své odpovědi zasílejte až do pátku 27. srpna včetně na adresu: redakce@podnikatel.cz Tři soutěžící, jejichž tip bude nejblíže skutečným číslům, obdrží od nás tričko s logem Podnikatel.czMá tím na mysli především nové obsahové spolupráce. Tou nejvýznamnější bylo přidání Ekonomických ukazatelů firem, které umožňují si zdarma v základní verzi finančně otestovat například svého konkurenta. Dodavatelem dat se stala společnost Czech Credit Bureau. Nově byly přidány také online poptávky a databáze živnostníků. Ta se ostatně setkala u čtenářů s pozitivním ohlasem. Nicméně její funkčnost neodpovídá přesně tomu, co bychom si od ní představovali, proto chystáme právě v této databázi změny,
nastiňuje další plány Michael Hovorka.
Ostatně Podnikatel.cz prochází změnou poměrně v častých intervalech. Tou poslední byla úprava titulní strany, která přinesla novinku v podobě širokoúhlých obrázků a zapojení serveru do sociálních sítí. S čtenáři tak Podnikatel.cz komunikuje prostřednictvím Facebooku, Twitteru a svá videa uploaduje i na YouTube.
A další významnou změnu chystá i pro letošní rok.