Podnikatelé by se ve svých reklamách měli zaměřit na ženy

19. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Z ankety společnosti GE Money Multiservis, která proběhla letos v říjnu mezi klienty společnosti, vyplynulo, že jsou to právě ženy, které vládnou rodinnému rozpočtu. Ženy mají podle ankety velký vliv na výběr zboží, do kterého budou rodinné prostředky investovány. Zatímco ženy vybírají především nábytek, spotřebiče a další vybavení, doménou můžu jsou technologie.

Z průzkumu např. také vyplývá, že ženy se rozhodují při koupi zboží denní spotřeby více podle ceny než značky. Zároveň jsou stále častěji ochotné změnit a vyzkoušet novou značku. Ženy také přiznaly větší míru ovlivnitelnosti reklamou než muži a dvě třetiny žen přiznaly, že nakupují zboží, které znají z reklam.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).