Evropské fondy umožňují podnikatelům prezentovat své výrobky a služby na zahraničních veletrzích a výstavách. Zajistí jim to již druhá výzva z programu Marketing, kterou vyhlásilo ministerstvo průmyslu a obchodu. Na podporu propagace půjde celkem až půl miliarda korun.
Dotace podpoří nejen samotnou účast na veletrhu či výstavě konané v zahraničí, ale také s ní spojenou tvorbu propagačních materiálů v cizích jazycích. Novinkou je možnost využít dotaci k dopravě vystavovaných exponátů na veletrh či výstavu, pokud ji zajistí externí dodavatel,
upřesnila Alexandra Rudyšarová, pověřená generální ředitelka agentury CzechInvest.
Program Marketing je součástí Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI). Žádosti o dotace bude přijímat agentura CzechInvest od 1. března do 30. června 2010, už nyní však mohou podnikatelé konzultovat své připravované projekty buď v regionálních kancelářích CzechInvestu, nebo na centrále v Praze.